Grupati urmatoarele neologisme pe domeniile in care sunt foloite: medicina,tehnica,geografie,matematica,seringa,arctic,ipoteza,boreal,ecuatie,continental,cerebral,epidemie,hexagon,istm,luxatie,demonstratie,bormasina,diesel,chirurgie,terapeutic,torent,zecimala,buldozer,excavator

2

Răspunsuri

2014-10-14T09:35:56+03:00
Medicina:seringa,cerebral,epidemie,luxatie,chirurgie,terapeutic
matematica:ipoteza,ecuatie,hexagon,demonstratie,zecimala
geografie:arctic,boreal,continental,torent
si restul la tehica
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T09:39:29+03:00
Medicina: seringa,cerebral,istm,luxatie,chirurgie,terapeutic; Matematica:ipoteza,ecuatie,hexagon,demonstratie,zecimala; Geografie:arctic,boreal,continental,torent Tehnica:bormasina,diesel,buldozer,excavator.
11 4 11