Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-23T21:23:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X^2=17^2-15^2
X^2=289-225
x^2=64
x=8
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T21:23:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Problema se poate rezolva cu teorema lui pitagora :
cateta1 la patrat + cateta2 la patrat = ipotenuza la patrat
15 la patrat + cateta 2 la patrat =17 la patrat ( acum se calculeaza 15 la patrat si 17 la patrat )
225+cateta2 la patrat = 289 ->
-> cateta 2 = radical din289-225
cateta 2 =radical din 64
cateta 2 = 8 cm
5 4 5