Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T00:41:11+03:00
Bujie, carburator, parasintetic, prefix
si
halba, opulenta, pueril, vindicativ
Specifica si tu de care este.
primele sunt termeni stiincifici, celelelate neologisme, nu trebuie sa fi geniu ca sa stii asta :)))
ok, am inteles
multumesc
apogamie- formarea embrionului
decan-conducator
2014-10-14T00:45:16+03:00
1.Adenda-reclama..sau text informativ. 2.amfitrion-gazda