Răspunsuri

2014-10-14T01:08:02+03:00
1167 aproximat la 1170
1823 la 1820
rez final = 2990, defapt este chiar numarul exact deoarece la primul numar se adauga 3, la al doilea se scade: +3-3=0 diferenta intre numarul aproximat si cel real. 
ca nu o sa vrei sa fii prietena cu o boraca ca mine nu-i asa?
iti zic, dar in privat, nu am chef ca toti magotii sa intre acum pe facebook-ul meu, accepta-mi prietenia ep site-ul asta si vorbim maine, sunt franta, terminai tema la romana, nb! :*
sunt trecuta ardereanu daria
cere-mi tu prietenia
cere-mi prietenia pe facebook
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T08:54:00+03:00
1167 se rotunjeste la 1200
1823 se rotunjeste la 1900
asadar avem 
1200+1900=3100
1 5 1