Răspunsuri

2014-10-13T23:19:36+03:00

Ix5+x)=-1

6x=-1

x=6*1

x=6       sper ca ti-am fost de ajutor !



Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T23:23:44+03:00
Se ia odata x^4+x=-1
 si rezolvarea ecuatiei de grad II x^4+x+1=0
de unde :
x1=-1+√-3 supra 2    iar x2=-1-√-3 supra 2   (iar √-3 poti sa il scri sub forma unui nr complex i√3 )

Apoi se ia x^4+x=1 si se rezolva ecuatia de grad II x^4+x-1=0
de unde:
x1=1+√4 supra 2 =1/2

x2=1-√4 supra 2=-3/2

Sper ca te-am ajutat ! :D
1 5 1