Enumerati elementele multimii A={X cu proprietatea x apartine lui Z |{-1},3X+2/X+1 apartine lui z.

2
Rescrie enunțul, că l-ai amețit de tot.
enumerati elementele multimii A={xIx apartine Z\{-1},3X+2supra x+1 apartine lui Z
Acum e aproape bine. Important este ca acum se înțelege.

Răspunsuri

2014-02-24T00:42:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3x+2 / x+1 ∈ Z <=> 3(x+1)-1 / x+1  ∈ Z <=> [ 3(x+1)/ x+1  - 1/ x+1 ] ∈ Z <=>
<=> 3- 1/x+1  ∈ Z <=> 1/ x+1 ∈ Z ( caci 3∈Z )<=> x + 1 =1 sau x + 1 =-1<=>x = 0 sau x = -2
 A = { -2; 0 }
24 4 24
la un moment dat nu e 2/x+1 unde e 3-1/x+1
am inteles e ok.mersi mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T10:24:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+1| 3x+2
x+1| x+1⇒x+1| 3x+3⇒x+1| (3x+2-3x-2)⇒x+1|1⇒x+1∈{-1;1}⇒x∈{-2;0}
21 4 21