Răspunsuri

2014-10-13T22:39:46+03:00
1: 4 + 5= 9
2 4 x 5 = 45
Mersi :)
20 * doamne am scris 9 si am calculat ca si cum ar fi : 9 x 5 , scuze , n am fost atenta.:))
Nu-i nimic..Si mie mi se intampla :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T22:40:57+03:00
A + b = 9
a = 1 si b = 8
1 * 8 = 8
a = 2 si b = 7
2 * 7 = 14
a = 3 si b = 6
3 * 6 = 18
a = 4 si b = 5 
4 * 5 = 20
20 este cea mai mare valoare a produsului celor 2 nr.
20 4 20