Răspunsuri

2014-10-13T22:35:48+03:00
Am gasit o floare .sens propriu
e frumoasa ca o floare.sens figurat
am avut un vis frumos.sens propriu
a fost o noapte de vis.sens figurat
am citit o carte buna.sens propriu
el face totul ca la carte.sens figurat
am mancat un ardei iute.sens prop
el  este iute la manie.sns figu
Propozitii cu cuvantul care la sens figurat si propiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T22:41:00+03:00
Am o floare in gradina./ Brosa in forma de floare s-a desprins./ Pentru mine ea este ca o floare.
Am avut un vis straniu./ Visul este o stare de constiinta modificata./Visul meu e sa fiu medic./
Citesc o carte./I-a dat o carte de vizita./ E intelept ca o carte.
A venit iute la mine./ Acest ardei e iute./ E iute la manie.