Răspunsuri

2014-10-13T22:18:37+03:00
Vi de la scoala si o vezi pe mama ta stand in pat cu un lapte cald si citind o carte, atunci o urasti din toata inima pt tie la scoala ti s-a intamplat ceva nasol si ea sta acasa toata ziua fara sa faca nimic. Dimineata te scoli mama ta si descrii o zi plina cu calcatul hainelor, spalatul gemurilor, facutul curat dupa tine si tot asa, iar la finalul zilei te arunci obosita in pat si vi tu cu sufletu mamei tale. A doua zi ii multumesti lui Dumezeu ca nu esti mama. :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T22:21:51+03:00
Zi de zi il duci pe nazdravanul tau la antrenamentul de fotbal sau te ocupi de lectiile de balet ale micutei tale. Faci cumparaturile pentru cei mici, ai grija sa nu le lipseasca niciodata nimic, iar dorinta ta este ca cea mai importanta fiinta din viata ta sa fie fericita. In fata acestui obiectiv, propria ta fericire revine pe plan secund.Nu e vorba ca nu iti doresti sa te simti implinita, ci iti sta in fire sa te gandesti mai intai la copiii tai. Nu stii cum sa iti strecori in program cateva activitati al carui personaj principal esti chiar tu? Iata cateva idei cum sa fii mama pe o zi
1 5 1