Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T22:08:13+03:00
5²=5·5=25  asa se calculeaza
cand se ridica la o putere para de exemplu la puterea 2 sau 4 sau 6, minusul se ignora
2014-10-13T22:14:35+03:00
Fi atent, este o chestie foarte simpli, mie mi-a placut  mult. Deci este cam asa:
numerele negative au si ele dreptul la putere, nu? Asa ca au si ele putere, dar nu ca cele pozitive, deoarece sunt negative, iar oamenilor buni nu le plac lucrurile rele asa ca: ca sa se face dreptate oamenii au pus un negativ cu un numar par, de exemplu (-2) la puterea a doua este numar pozitiv, adica doi la puterea a doua, adica 2x2=4. Dar cand un negativ merge cu un impar nu il recompensam asa ca il lasam tot negativ, de exemplu (-4) la puterea a treia este - iar acum facem 4 la 3a 4x4x4=64 rezulta rezultat final -64. Este foarte simplu. Asta este ca o poveste dar simplificat este:

(-n) la impar = -n la impar
(-n) la par = n la impar

adica:

(-5) la 2 = 5 la 2 = 25
dar daca era -5 la doi = -25

parantezele schimba totul la pare, dar la impare e simplu

(-5) la 3 = -5 la 3 = -125

Sper ca ai inteles :)))