Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:57:08+03:00
Genul epic:atunci cand autorul isi exprima indirect gandurile si sentimentele prin intermediul personajelor,iar genul liric prin care eul liric isi exprima direct gandurile si sentimentele cu ajutorul figurilor de stil.
Multumesc foarte mult,m-ai salvat de un doi
Mai astept si alte comentarii
2014-10-13T22:06:27+03:00
Deci:
Secret total: N.A.P. este la epic (narator, actiune si personaje) Shhh... :)))
Genul epic este opera literara in care autorul isi exprima opinia/ iti spune povestea/ sau alte chestii... cu ajutorul/ prin intermediul naratorului (el insusi, de cele mai multe ori, alt exemplu: bunicul etc.), actiunii (care se petrece vara/ iarna etc.) si personajelor (fata, baiatul, copacul etc.).

Si liric este de obicei:
Opera literara in care autorul isi exprima sentimentele in mod direct cu ajutorul epitetelor, figurilor de stil, imaginilor artistice si cuvintelor folosite la sensul lor figurat.

Sper ca te-am ajutat! :)