Răspunsuri

2014-10-13T21:47:23+03:00
7*7 * * 7 de cinci ori
7x7x7x7x7 de 5 ori
7 la puterea 5 inseamna 7x5 punem de 5 ori 7 de ex 2la puterea 3 se calculează 2x3 2 de trei ori
Andreeabld vb prosti cum sa fie asa e sapte ori sapte de cinci ori nu e același lucru
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:49:04+03:00
 7^{5} = 7*7*7*7*7=49*49*7=2401*7=16807
Deci.. Un numar la puterea "n" este egal cu produsul dintre acel numar cu el insusi de "n" ori.
2 3 2