Răspunsuri

2014-10-13T21:44:31+03:00
Sufixoidele sunt un grup de sunete care se adaugă la sfârșitul rădăcinii app e aceeași definiție ca la sufixe
stiu sh eu un raspuns ))Element de compunere sau cuvânt folosit ca sufix la formarea unor termeni științifici și tehnici
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:45:50+03:00
Sunt falsele sufixe. Mai exact sunt elemente de compunere care se aseaza dupa o radacina sau dupa un prefixoid pentru a forma un cuvant nou.
Acestea provin din lb. greaca veche sau din latina si sunt elemente savante de compunere cu circulatie internationala.
Bine subliniat, sunt FALSE SUFIXE, nu au treaba cu sufixele. Fac parte din modul de imbogatire a limbi numit Compunere.
Exact. :)
Yesenia , poti te rog sa mi oferi cel mai bun raspuns? :)
da la ce?