Răspunsuri

2014-10-13T22:05:44+03:00
Добрая,любезная,милая,счесливая
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T22:32:53+03:00
Моя мама терпеливая, целеустремленная, справедливая, амбициозная, великодушная, ласковая, милосердная, радостная, она идеальна.
imi spui ce inseamna aceste cuvinte.D:D:D
Eu nu inteleg una, pentru ce tie descriere in l.rusa daca nu o intelegi? lol.
in fine am scris ca : Mama mea este rabdatoare, merge spre scopul dorit, corecta(dreapta) , ambitioasa, marinimoasa, blinda, bucuroasa(fericita), ea este ideala.
ms......muuuultttttttt
am la l . rusa sa scriu calitatile mamei