Răspunsuri

2014-02-23T20:44:59+02:00
Dilatarea lichidului. Ex: alcool, mercur etc
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T20:54:27+02:00
Termometrul este construit pe PRINCIPIUL DILATĂRII CORPURILOR.  Termometrele se pot folosi ca aparate indicatoare ori circuite de semnalizare/reglare.
Principiul se bazează pe variația cu temperatura a lungimii unei coloane de lichid închis într-un tub capilar,ca efect al dilatării lichidului.
5 3 5