1. gasiti cate un sinonim pentru urmatoarele cuvint:fericire, singuratice, blanda, armonie
2.indicati sensul cuvantului infioritate in versurile:
"iar in par infiorate
or sa-ti cada flori de tei"
3.gasiti un sinonim pentru verbul din versurile :
"ingana-ne-vor c-un cant
singuratece izvoare
4.indicati patru sensuri ale cuvantului polisemantic gura
construiti enunturi cu acesta
5.formati seria sinonimica a substantivului dor
6.alcatuiti contexte pentru omonimele :par,vara, unde, care, cada

2

Răspunsuri

2014-10-13T21:24:04+03:00
1.fericire-bucurie
.singuratice-retrase
blanda-domol,lin,usor
armonie-întelegere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:26:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fericire = bucurie
singuratice=pustnice
blanda=calma
armonie=pace
infiorate are sensul de speriate 

Copilasul a deschis larg gura, sens propriu
Gura borcanului era ciobita, Sens secundar
Acel peisaj pare o gura de rai. sens figurat

dor=alean , nostalgie

Ele par interesante.
Imi este dor de vara.
Care si a luat lectile?
Cada este putin ciobita.

Sper ca te am ajutat

8 4 8