Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T20:46:13+02:00
Cerul intunecat cu soarele pierit printre norii cenusi se pregatea o ploaie calda de var cu tunelele zgomotoase si fulgerele ca varful unei sabii ascutite. 
Vantul adie frumos si lin frunzele verzi si florile isi extindeau mireasma lor. O mierla cu ciocul portocaliu isi face prezenta pe un acoperisul hambarului vestind ploaia.Atunci incepu sa ploaie cu stropi mici si mai mari cat o lacrima,de pe dealul cel inalt din departare pana la mine vinea un vant cald care te purta pana in vazduhul zorilor.  
2014-02-23T20:48:04+02:00
Ploia foarte frumos cu stropi mari si gigasi  ce de abia  asteptau  sa cada pe pamantul cald de vara . normal ploia umeda din fire se face remarcata.  uneori scipeste asa frumos incat nu-ti dai seama ca te uda. uneeori si cu fulgere ascutite de tunete