Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:20:06+03:00
La a) il grupezi pe 25 cu 20 si pe 8 cu 5⇒ 500*40=20.000                                       La b) il grupezi pe 40 cu 5 si pe 15 cu 10⇒200*150=30.000                                     La c) il grupezi pe15 cu 6 si pe 45 cu 2⇒ 90*90=8100                                         La d) il grupezi pe 125 cu 4 si pe 12 cu 5⇒500*60=30.000                                     La e) il grupezi pe 150 cu 6 si pe 50 cu 4⇒900*200=180.000
1 5 1
2014-10-13T21:23:22+03:00
A)(25×5)×(20×5)=20.000
b)(15×10)×(40×5)=30.000
c)(15×6)×(45×2)=8.100
d)(125×5)×(12×4)=30.000
e)(150×4)×(50×6)=180.000