Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:07:17+03:00
Conopida- planta legumicola din familia cruciferelor
invalid- nevalabil,gresit
stafida-boaba uscata si fara seminte a anumitor specii de struguri
stupida-lipsita de sens
timida-lipsita de indrazneala
palida-fara culoare ; livid
lichida-corp(substanta) aflata intr-o stare de agregare intermediara intre starea gazoasa si starea solida,care nu are o forma proprie,ci curge
ierbicida-erbicid>substanta chimica folosita pentru distrugerea buruienilor
argila-lut,huma,pamant
sida-boala contagioasa

2014-10-13T21:32:47+03:00
Conopida-leguma
invalida-persoana  cu handicap
stafida-fruct
stupida-banala
timida-rusinoasa
palida-alba  la  fata
lichida-care  se  scurge
ierbicida-substanta  pentru  distrugerea  buruienilor
argila-un  fel  de  sol
sida-boala,virus