Răspunsuri

2014-02-23T20:20:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
15kg...........9l
x................15l

x=(15*15)/9
x=225/9
x=25kg
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T20:26:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Din 15 kg obtinem 9 l de suc se aplica regula de trei simpla 15x15:9=25 kg ne trebuie pentru a obtine 15 l de suc