7 kilograme de mere costa 24,50 lei .Cat costa 9 kilograme de mere de aceeasi calitate?.
Calculati :
(5/7+55/77+555/777):5/7-111/500:(1/5+1/50+1/5000)
Calculati : (1/100+2/101+3/102+......+101/200-101):(1/100+1/101+...1/200)
Ajutatima va rog !!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:00:01+03:00
Pai daca 7 kg de mere costa 24.50 lei reiese ca un kg de mere costa 3.5 lei(24.50/7) de aici rezulta ca 9 kg de mere costa 31.50 lei(3.5*9)

1 5 1
2014-10-13T21:37:18+03:00
 daca 7 kg de mere costa 24.50 lei reiese ca un kg de mere costa 3.5 lei(24.50/7) de aici rezulta ca 9 kg de mere costa 31.50 lei(3.5*9)