Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:55:55+03:00
Vara purtam haine mai deschise la culoare pentru ca , acestea resping radiatiile , cu alte cuvinte ne ajuta sa ne protejam de radiatii. Iar iarna este exact invers . (culori inchise la culoare , spre exmplu: (negru , albastru , visiniu)- de o nuanta inchisa. :) Sper ca te am ajutat. 
Clasa a 8a , am vb despre asta foarte putin in prima ora de fizica. :)
tu ?
Tot a 8
:())))
:)))) esti din italia ?
2014-10-13T20:56:06+03:00
Vara purtam haine mai deschise, deoarece ne pazeste de razele solare(razele Soarelui). Se spune ca ne apara mai bine de raze.
                       Sper ca te-am ajutat!!!

2 5 2