Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T21:05:09+03:00
Segmentul AB are 12 cm. Fie M mijlocul lui AB. Daca prelungim segmentul AB cu jumatate din MB , ce lungime va avea tot segmentul obtinut? Problema este usoara, sigur te vei descurca . SUCCES !!!!
rezolvarea a fost usoara
ma bucur ca te-am ajutat!!!
De ce naiba nu ai pus si Rez.?
Ori cum Glumeam e ușoară!!!
mulțumesc pt. coroană
2014-10-13T21:05:09+03:00
Segmentul AB are 12 cm. Fie M mijlocul lui AB. Daca prelungim segmentul AB cu jumatate din MB , ce lungime va avea tot segmentul obtinut? Problema este usoara, sigur te vei descurca . SUCCES !!!!