Răspunsuri

2014-02-23T20:25:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Ce faci Alex?
-Bine Daniel tu?
-Bine.Ma intrebam daca ai vrea sa mergem la gradina zoologica?
-Acum?
-Da vrei?
-Sigur sa mergem.
-Ce repede am ajuns
-Hai sa vedem leul vrei?
-Sigur ca da dar in drum sa ne oprim sa mancam o inchetata bine.
-Doamne ce gura mare are leul 
-Da mie si frica sa il privesc dar e minunat
-Daniel nu ai vrea sa mergem sa vedem si celelate animale
-Ba da
-Uau nu pot sa cred ca am vazut toate animalele a fost o zi minunata
-Da si mie mi-a placut foarte mult 
-Hai ca eu ma duc acasa ca am obosit mie sonm ne vedem maine bine
-Bine pa
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T20:27:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Cristi, priveste este un leu mare si fioros!
-Se vede foare bine, ar trebui sa i faci o poza!
-Bine gandit.
-Mai sunt si alte animale!
-Dar care ? din grupa animalelor!
-Vulturul, paunul, pasarea mandarin etc.
-Din grupa mamiferelor!
-Pai... leul , girafa, tigrul, caprioara!
-Multumesc!
-Cu mare placere.
.....................................
..................................

1 5 1