Răspunsuri

2014-10-13T20:27:57+03:00
Le adunăm! 30 + 20 = 50.

ma da nu scrie sa aduni 30 cu 20
afla suma numerelor 30 si 20
e acelasi lucru
zimi si mie afla diferenta numerelor 70 si 60
diferenta e scadere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:29:00+03:00
30 + 20 = 50 simplu de ce clasa e baietica   ??????

Aceste doua numere le adunam : 20+30 si este egal cu 50
afla diferenta numerelor 70 si 60 acum
70-60=10
bine mersi
calcueaza si verificaprin operatie inversa 12+76 sau 35-18