MATEMARICA , CLASA II
Aduna zilele in care mergi la scoala , din martie pana in iunie !
In martie-am adunat/Zile multe de-nvatat !/Spune-mi tu cate mai sunt,/Daca 14-au trecut .
In aprilie se pare/Ca e mare sarbatoare./Pastele ne-a dat in dar/5 zile din calendar./Cat am invatat noi doar ?
Daca mai e luna plina ,/Iunie cand o sa vina /In vacanta sa plecam , /Jumatate s-o lasam .

2

Răspunsuri

2014-10-13T20:22:41+03:00
46 zile de scoala sunt din martie pana-n iunie
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:38:35+03:00
Daca se refera la anul 2014:
In martie sunt 21 zile lucratoare, au trecut 14 , mai sunt 7 zile de scoala
In aprilie sunt 22 zile lucratoare, 22-5=17 zile de scoala
In mai sunt 22
In iunie sunt 21, dar pana in vacanta sunt 15 zile de scoala

Total=7+17+22+15=61 zile de scoala
3 5 3