si daca imparti 51 la 11 iti da catulk 5 si restul 90,da cu perioada!!!
pai tu nu tre sa faci asta pentru puncte sa imi stergi raspunsul ada23 eu i-am scris corect dar tu l-ai sters
las-o balta...
Pai io o las balta da oricum pe mine nu ma intereseaza de niste puncte amarate...
Scri 14x51111= Cu ce rezultat iti da

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:37:07+03:00
 \frac{14}{11} *   \frac{51}{11} = \frac{714}{11} Adica inmultesti numaratori si numitorul ramane acelasi. ;)
De ex: Pentru care nu siti: Numaratorul este 14 si 51.(ii inmultim)
                                        Numitorul este 11
Sper ca ati inteles!
1 5 1
2014-10-13T20:37:28+03:00
714 supra 11,iar daca imparti 714 la 11 iti da catul 64 si redtul 90,dar cu perioadas!