Răspunsuri

2014-10-13T20:19:30+03:00
De astazi voi lucra la o noua companie.
Maine iti voi tine companie, pe tot timpul excursiei.
El vrea sa devina editor.
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:22:59+03:00
El lucreaza la companie .
Eu iti tin companie pentru ca tu ai face la fel 
Mihai a vrut sa ajunga editor . 
Acel editor a scris aceasta carte .
 SPER SA FIE BINE ! SUCCES IN CONTINUARE ! <333
Gata :)
Sa speram ca iau 10
multumesc
Sau macar 8-9
multumesc