Răspunsuri

2014-10-13T20:18:22+03:00
360 ori 1000 supra 600 egal cu 3600 supra 60 egal cu 60 metri pe secunda cred ca asa se face 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:25:02+03:00
Se transforma km in m si orele in secunde
1km=1000m
1h=3600s
1km/h=1000/3600m/s=1/3,6m/s Deci pt a transforma din km/h in m/s se imparte la 3,6
Ex 72km/h=72/3,6=20m/s si
360km/h=360/3,6=100m/s
Pentru a face transformarea din m/s in km/h se inmulteste cu 3,6. Ex 10m/s=36km/h sau 15m/s=15*3,6=54kmh
Succes!