Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T20:15:09+03:00
Buletinul 
- 4 ani pentru persoanele cu varsta cuprinsa intre 14-18 ani;
- 7 ani pentru persoanele cu varsta cuprinsa intre 18-25 ani;
- 10 ani dupa implinirea varstei de 25 ani;
- permanent dupa implinirea varstei de 55 ani. 
Pasaportul 
a) 3 ani pentru persoanele care nu au īmplinit 14 ani;
b) 5 ani pentru persoanele cu vārsta cuprinsa īntre 14 si 25 de ani;
c) 10 ani pentru persoanele care au īmplinit vārsta de 25 de ani.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-10-13T23:39:44+03:00