Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:16:03+03:00
Deoarece eul liric isi exprima in mod direct gandurile, ideile, sentimentele si apar numeroase figuri de stil si imagini artistice, apar marci ale eului liric: vb si pronume de pers I...
2014-10-13T20:19:05+03:00
Deoarece autorul isi transmite in mod direct ideile si sentimentele prin intermediul eului liric. Daca vrei ca raspunsul sa fie mai complex, scrie si marcile lexico gramaticale ( persoane si verbe la persoana I si a II-a ) si precizeaza inca o trasatura.. expresivatatea, de exemplu