Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T19:57:32+02:00
Inlocuim:
21-(2*5 +2*2+2*4)
21-(10+4+8)
21-22
-1
oare de ce da -1, cand ei nu au invat inca numerele intregi
asa este!.....De asta nu stiu cum sa rezolv exercitiul
Cred ca a=22
2014-02-23T19:58:34+02:00
2b+2c+2d=2(b+c+d)=2·(5+2+4)=2·11=22
a-(2b+2c+2d)=21-22=-1 (dar cum tu inca nu ai invat nimic despre numerele intregi inseamna ca enuntul e gresit)