Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T20:09:22+03:00
Când eşti departe mamă,
La tine mă gândesc.
Mi-e dor de tine, mamă,
Mi-e dor să te-întâlnesc.

Hai, vino-acasă, mamă!
La piept să mă-încălzeşti.
Cu lacrima ta, mamă,
Tot doru-mi potoleşti.
Când eşti acasă, mamă,
Nimic nu mă mai doare.


2014-10-13T20:10:26+03:00
E o zi frumoasa,
Iar eu te strang in brate si-ti multumesc mama, 
Ca esti langa mine mereu si la bine si la greu.
Tu esti cea mai darnica,
Tu esti mama, tu esti!
Ador sa-ti ascult glasul frumos cantand,
Seara langa patul meu,
Apoi zicand in gand, 
Cat de mult te iubesc! 
E frumoasa si desteapta,
Cin'sa fie ?! 
Doar tu mama! 
Te iubesc!