Răspunsuri

2014-10-13T20:07:51+03:00
A+b+c=6736
a+b=4150
din acestea doua rezulta
4150+c=6736
c=6736-4150
c=2586

b+c=4351
c=2586
din acestea doua rezulta
b+2586=4351
b=4351-2586
b=1765

a+b=4150
b=1765
din acestea doua rezulta
a+1765=4150
a=4150-1765
a=2385
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:23:22+03:00
A+b+c=6736
a+b=4150
c=6736-4150
c=2586
b+c=4351
a=6736-4351
a=2385
2385+b+2586=6736
b+4971=6736
b=6736-4971
b=1765

2385+1765+2586=6736
Aflati cel mai mic nr natural care, impartit la 12 da restul 11 si un cît diferit de zero. Ma ajuti si pe mine ?