Răspunsuri

2014-10-13T20:05:52+03:00
Hainele inchise la culoare iti dau caldura . Nu ca ca vara trebuie sa porti haine cu culoare deschisa si nu inchisa ca sa nu-ti fie cald . Sper ca ti-am fost de ajutor .
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:13:32+03:00
Corpurile inchise la culoare au proprietatea de a absorbi radiatiile care vin din exterior, in principal de la soare. Astfel corpul este ajutat in mentinerea unei temperaturi convenabile.
Succes!
5 5 5