Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T19:49:31+02:00
L=x
2x=x+15/2
Amplificam cu 2 ca sa dispara numitorul.
4x=x+15
3x=15
x=5
Gresit
Dacă spui tu.Eu zic ca am citit corect ce ai scris.Doar daca te-ai exprimat gresit cand ai spus jumatate x+15
Raspuns10 dar ai fost f aproape x/2 =5
x- lungime . 2x=x+15 3x=15 x= 15/3 x= 5
l=x 2x=x+15/2
4x=x+15 3x=15 x=5
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T19:51:30+02:00
Dublu lungimi e egala cu jumate X+15 adica (x+15)/2
2x=
(x+15)/2 <=>4x=x+15 <=>3x=15<=>x=5

Pentru ca intrebarea este ambiguu, mai fac o rezolvare:
L=x
2x=x/2+15 <=> 2x-x/2=15 <=>3x/2=15<=>3x=30 <=> x=10

Verifica-ti enuntul si asigura-te ca este bine scris si inteles, pentru ca observi ca poate fi interpretata diferit
ti-am facut rezolvarea din nou... ai doua moduri in functie de cum citesti problema. Daca raspunsul de la sfarsit e 10, inseamna ca e a doua
Da
Ok, atunci asta e ;)
Eu nu vreau cearta eu vreau sa spun sa nu faci greselile care le fac eu adica sa raspunzi in graba sa stati linistiti si invartiti probl pe toate partile pana va iese
Da... tocmai deasta ti-am facut-o in mai multe moduri... dupa cum ai zis, a 2 e cea care iti trebuie tie... uitate peste ea si scrie-o ;)