Bibliotecile a patru scoli au impreuna 168 599 carti.Prima scoala are 112 130 carti.In prima si a doua biblioteca sunt 125 442 carti,iar in a treia biblioteca sunt 21 023 carti. Cate carti sunt in fiecare biblioteca?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:40:09+03:00
1) 125442-112130=13312(carti sint in a 2-a scoala)                                               2)112130+13312+21023=146465 (carti in 1,2,3 scoala in total)                                                   sau                                                                                                         125442+21023=146465                                                                          3)168599-146456=22134(carti sint in a 4-a scoala)                                                                                                                                                                                                                  SPER CA TE-AM AJUTAT!!!
2014-10-13T23:42:03+03:00
   125442-112130=13312                                      


   112130+13312+21023=146465 

1 5 1