Răspunsuri

2014-10-13T20:01:07+03:00
Greu
adverb de mod- El merge greu.
adjectiv-Lantul este foarte greu.
substantiv-A dat de greu.
Amar
adverb de mod-Ea plangea amar.
adjectiv- Siropul este amar.
substantiv-Ciocolata avea un gust amar.
Rar
adverb de timp-El vine la noi rar.
adjectiv-Are parul foarte rar.
substantiv- Face prajituri rar.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T20:04:36+03:00
El merge rau din cauza unui accident.
Azorel este un caine rau.
Un rau nedescris se apropie catre mintea prietenului meu. (omg ce ciudat suna)
Mama munceste greu.
El este un animal greu.
Greul rastoarna subtirele.
Acel suc pare amar.
Eu am mancat un fruct amar.
Andrei isi enerveaza colegul de vai si amar pe capul lui.
Eu scriu rar si frumos.
Propozitia aceasta contine un cuvant rar.
Rarul nu se compara cu desul.

Ummmm..nu stiu daca toate sunt corecte dar macar incerc.
(fiecare propozitie e diferentiata dupa cuvantul care l-ai vrut)
4 3 4