Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T19:55:29+03:00
- el Risorgimiento in Italia
- revolutiile din Franta
- revolutia spaniola 
- revoluria maghiara 1848
- revolutia romaneasca 1848
2014-10-13T20:01:38+03:00
Revolutia de la 1821, condusa de Tudor Vladimirescu.
Revolutia de la 1848 (la care a luat parte cam intreg continentul european).
Lam vazut
Nu mai scri
Yubitule
Ne mai vrei sa-mi scri team suparat
Iti las un mesaj privat