Răspunsuri

2014-10-13T19:48:39+03:00
Paii .. te poti uita in penarul tau si vezi ce e in el si te inspiri 

am incercat..nu merge...a da si tre sa fie personificat..adica sa vorbeasca creioanele..:))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T19:51:18+03:00
Nu stiu ... Spune ca cica a fost o lupa intre culorile tale ... Stiloul care era imparatul culorilor deschise era in conflict cu Pixul cel negru care la randul sau era imparatul culorilor inchise .... bla , bla  , bla ... :))))

mov*
:))))) nu cred ca am inteles mare lucru:)))
:)))
eu cand nu am imaginatie inchid ochi ma gandesc la o campie insorita si ma gandesc la o intamplare ce se petrece acolo.. :))
prea greu:))))))