Mama doreste sa cumpere cate o pereche de schiuri pentru cei doi copii ai ei.Observa ca banii ii ajung sa cumpere o pereche de schiuri si ii mai ramin 284 de lei,iar pentru a cumpara doua perechi I-ar mai trebui 369 de lei. Cit costa o pereche de schiuri?Citi bani are mama?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T19:45:30+03:00
284+369=653 - atata costa o pereche de schiuri.
Mama are: 653+284=937 lei.
24 4 24
2014-10-13T19:55:38+03:00
284+369=653 lei costa o pereche de schiuri
653+284=937 lei are mama

11 4 11