Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T19:28:15+03:00
Ax(b+c)+1=165
ax10+1=165
ax10+1=165
a=165x11
a=?
Vine 165:11
Da ai dreptate
Macar te-a ajutat pana acolo
Da
2014-10-13T19:32:28+03:00
 deeeci ab+ac+a=165
            10a+b+10a+c+a= 165
            21a+b+c = 165
            21a+ 10 = 165  pt ca stim ca b+c=10
            21a=165-10=155 | : 21
            a = 155 : 21 
            a = calculatorul imi da 7,38095238
     
Nu este asa
ah da scuze credeam ca sunt cu bara deasupra