Vă rog să îmi spuneți nişte expresii frumoase despre iarnă.
Aleg răspuns căştigător!

2
zici tu..
da prostutule
tu aici te trezesti pe facebook...?
dada tu/
se vede ca esti in cls a 5... eu iti pun o intrb si tu rsp altcv..

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T19:18:18+03:00
“norii au început să se cearnă în steluţe argintii” 
“zăpada s-a aşternut ca o mantie albă şi strălucitoare” 
“au început să roiască albinele cele albe ” 
“cerul este uneori înnorat alteori alb ca zăpada” 
“soarele nu mai este darnic şi nu mai are putere” 
“iarna vremea este friguroasă” 
“s-au dus zilele babei şi nopţile vegherii” 
“prin râpi adânci zăpada de soare se ascunde” 
“şi mugurii pe creangă văd imbobocind” 
“s-a dus zăpada albă de pe întinsul ţării” 
“reci podoabe-n ramuri goale” 
“iarna copiii sunt fericiţi” 
“fulgi mari ca de vată” 
“iarna cerne norii” 
“cunună de steluţe argintii” 
“mantie albă, strălucitoare” 
“covoare albe şi moi” 
“copaci de zahăr” 

“fluturi lucitori gătesc pământul” 
“iaz de oglindă” 
“inimă de gheaţă” 
“crengi gătite cu beteală” 
“câmp de cristal” 
“şirag de săniuţe” 
“ninge ca-n poveşti” 
“haină argintie” 
“gheaţă ca oglinda” 
“steluţe mici şi albe” 
“fulgii pluteau în zbor legănat” 
“Crăiasa Zăpezii” 
“zăpada cade puzderie măruntă şi deasă ca făina la cernut” 
“flori sclipitoare de argint se ţes pe geamuri” 
“roiesc albinele cele albe” 
“copacii ca nişte soldaţi muţi şi reci , cu zale de gheaţă” 
“munţii ca nişte uriaşi adormiţi sub omăt” 
“copacii ca nişte fantasme” 

“zâna înveşmântată în alb” 
“crengi îmbrăcate într-un palton de nea” 
“a aşternut pe cer nori cenuşii” 
“zăpadă albă şi pufoasă ” 
“iarna a pornit prin munţi şi văi” 
“a îmbrăcat brazii şi pinii cu cojoace grele de zăpadă” 
“a pus crengilor mănuşi de puf” 
“roi uşor de fluturi albi” 
“iarna, vrăjitoarea cea căruntă” 
“fulgul – floare mică şi rotundă, o minune de-o secundă” 
“alb ca spuma laptelui” 
“strălucitor ca un diamant” 
“fluturaş de argint zboară pe aripile nevăzute ale vântului” 
“se joacă de-a prinselea prin aer” 
“cad din cer ca nişte mărgăritare” 
“cojoc de omăt” 
“perlele mari şi albve dansau în văzduh un dans fantastic” 
“casele şi-au pus căciui de blană albă” 

“a pictat flori de gheaţă pe geamuri” 
“cerul ca un imens policandru” 
“zăpada ca un ocean de ninsoare” 
“Crăiasa poartă o rochie cusută cu ace de gheaţă şi împodobită cu steluţe argintii” 
“clopoţei de argint”
sper ca tema ajutat!
sper ca te-am ajutat!
vez ica ala (roony) a copiat de pe internet
invata sa scrii si tu mai corect..
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T19:25:42+03:00
Prin râpi adânci zăpada de soare se ascunde argintiu , Zăpada s-a aşternut ca o mantie albă şi strălucitoare , Zăpada cade puzderie măruntă şi deasă ca făina la cernut , S-a dus zăpada albă de pe întinsul ţări , Munţii ca nişte uriaşi adormiţi sub omăt , Fulgul – floare mică şi rotundă, o minune de-o secundă , P.S. Sunt bune?