Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T19:11:35+03:00
A reaminti, a reveni in memorie
a se cai, a se indrepta
 
a constata, a se lamuri
a certa, a mustra

a sicana, a hartui

a sta degeaba, a pierde timpul
16 4 16
2014-10-13T19:13:32+03:00
A aduce aminte-a reaminti......a se da pe brazda-a se autoinvinovati.....a-si da seama-a si reaminti.......a face pe xineva cu ou si cu otet-a l blestema.....a face zile fripte cuiva-a strica zilele cuiva...si ultim nu stiu
9 4 9