Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T19:01:12+03:00
Z*(X+Y)=
15*23 = 345                                                                                                                                                                                                                                         
                                                            
2 4 2
2014-10-13T19:01:43+03:00