Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:55:32+03:00
Alean=sentiment de duiosie, melancolie, dor.
Odata cu venirea iernii cu timpul ei geros, ma cuprinde un alean de zilele calduroase  de vara.
5 4 5
2014-10-13T18:56:09+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cântecul pe care l-am ascultat a fost cântat cu mult alean.
4 4 4