Un as la mate!!! clasa a4-a
suma a doua nr este 812;daca pe primul il impart la 3 si pe al doilea la 4 obtinem nr egale.
aflati numerele

2
nu mi-a iesit prea bine.mai incerc sa-l fac
nu te necaji mi-a rez colega,merci

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:53:52+03:00
A+b=812                    a+b=812/*3
a:3=b:4/*3*4               3a+3b=2436
4a=3b                        3a+4a=2436
                                 7a=2436
                                 a=348
                                 b=464

cu placere
mai pot sa ti cer ajutorul si alta data?
da....cand intru te ajut
tu ce clasa esti?
a-4-a
2014-10-13T18:58:37+03:00
Notam cele 2 nr cu x si y
x:3=y:4
x+y=812
Inlocuim numerele ca sa avem acelasi termen.
x+x:3=812 / * 3 (inmultim totul cu 3)
3x+x= 2436
4x=2436/ :4 (impartim totul la4)
x=609 ⇒ y= 812-609=203