Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-05T14:18:16+02:00
Daca te referi la ''mijloc de codru'' sentimentele autorului transmise sunt de iubire. dar cum acest text este o opera lirica.. poti spune in felul urmator : ''sentimentele de iubire sunt transmise in mod direct prin itermediul confesiunii eului liric ^^

2014-01-05T14:21:35+02:00
Sentimentele de iubire  sunt transmise  in  mod  direct  prin  intermediul  eului  liric  
       Sper  ca  tiam  fost  de  ajutr  :D

3 3 3