Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:45:19+03:00
Ea asculta un cantec de jale
Tristetea este un sentiment urat.
Mama lor ii mangaie mereu cu duiosie 
Imi amintesc cu nostalgie de nezdravaniile facute 

6 4 6
2014-10-13T18:45:25+03:00
Sunt clipe de jale .
In inma mea e numai tristete
Sunt clipe de intristare
de ce atata duiosie?
poezia e plina de nostalgie
ma duc jos pe rau alean

4 4 4