Răspunsuri

2014-10-13T18:37:14+03:00
Toamna-substantiv:toamna e geroasa
            adverb:el merge toamna
trist-substantiv:tristul scrie
      adjectiv:copilul trist a venit
      adverb:el vorbeste trist

adjectiv:Locul gol l-a ocupat ea
natural:substantiv: Naturalul e sanatos
adjectiv:Sucul natural e sanatos
adverb:El canta natural
sper sa-ti foloseasca
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:38:14+03:00
Toamna a venit.-toamna este subst.
Copacul toamna a ingalbeni.-toamna este adverb de timp
Tristetea ma inconjoara.-tristetea este subiect
Copilul trist pleaca la scoala.-trist este adverb
Copacul toamnei este gol.-gol este adjectiv
Eu am dat un gol.-gol este subst
Natural ma simt eu.-natural este adverb
Sucul natural este foarte sanatos.-natural este adjectiv
8 4 8